Uppdaterat!

Förlåt för att jag inte bloggade igår men jag kunde inte. Började praoen ungefär vid halv 9 igår och sen slutade den vid 3 tiden. Då tog jag bussen till Rudbeck skolan och där träffade jag Charlotta. Sen drog vi upp på stan eller ja rudbeck är ju i stan men iaf. Där träffade jag Elvis en kort stund sen träffade vi Mohamed och chillade med honom. Sen tog jag och Mohamed bussen till vivalla sen drog jag hem. Och sen gick jag ut typ direkt och träffade Amanda-Li sen träffade vi lite folk, omg... jag ramlade mitt i centrum en aning pinsamt x'D Aja, är ju på pappas jobb just nu där jag har prao så jag ska nog gå ut och fortsätta jobba..kul. Bloggar mer ikväll i think, hare så bra! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0