Rebecca här!


Som ni ser på rubriken så heter jag Rebecca & jag tänkte gästblogga lite här på underbara julias blogg.
För er som läser julias blogg,men som aldrig har träffat/känner henne ni har verkligen missat något riktigt underbart!,
Julia är så sjukt underbar,hon förstår mig & hon lyssnar alltid om jag behöver prata.Vi har känt varandra rättså länge,men vi har inte träffats så jätte ofta,men nu i sommras började vi träffas lite då & då och nu har vi värsta kontakten,vilket jag är sjukt glad för!.Jag ångrar ingenting med henne,ingenting. Det är omöjligt att förklara hur speciell & bra julia är. Den senaste tiden har jag pratat med julia om allting,för alla har dåliga dagar.. Och julia har fått mig att inse att det finns mycket saker som är sjukt viktigt i livet & att man ska ta vara på allt man har. Jag vetefan vem jag skulle ha snackat med om inte julia hade ställt upp för mig, jjag är så sjukt tacksam över att jag har henne vid min sida. Och jag & julia är kusiner,vilket vi fick reda på för bara någon vecka sen,och jag blev asförvånnad när jag fick reda på det,fast ändå jävligt glad!♥. Julia är alltid den personen som lyssnar riktigt noga och som har världens bästa humor. Innan jag började träffa julia såhär så hade jag en massa frågor som jag ville ha svar på,och julia har berättat varenda svar för mig. Jag tror inte julia själv förstår hur guldvärd hon är,och hur otroligt snäll & fin hon är,jag skulle aldrig kunna vara osams med en tjej som julia,jag skulle få en så sjuk ångest om det hände. Jag hoppas verkligen att julia & ni alla andra som läser det här tar åt sig av mina ord,speciellt julia,för jag menar verkligen dethär!. Jag vet inte hur man länkar såhär men det här är min blogg : www.rebeccaahlm.blogg.se  , och här kommer en bild på mig :
Och du julle? glöm aldrig att jag älskar dej ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0