Rebecca Ahlm

Den här texten är till min underbara vän Rebecca Ahlm.
Vi har haft varandra rätt länge på facebook och msn, och vi har snackat rätt mycket.
Och i somras då lärde jag fan känna dig bättre, vi träffades och hade hur kul som helst och flummade.
Sen har vi fortsatt träffa varandra och varje gång jag ser dig ute blir jag skit glad. Du är en sån här
vän som alla borde ha, någon som förstår en och någon man kan snacka allt med, som finns där för en.
Jag kan seriöst berätta allt för dig, du är en av dem få jag verkligen litar på. Jag älskar att jag har någon jag
kan komma till hela tiden när jag mår dåligt, för jag vet att du alltid finns där för mig och det betyder så jävla
mycket för mig, om du bara visste. Alltså det finns så sjukt mycket att säga om dig, du är fin, du är asrolig, underbar, världens snällaste osv. Men vill iaf att du ska veta att du är GULDVÄRD och att jag älskar dig sjukt mycket! Tycker alla borde ha någon som rebecca ahlm, och något jag hatar är att se dig må dåligt. Jag hoppas du vet att jag alltid finns för dig, det är bara att ringa eller komma till mig. Älskar dig älskling! TYCKER ALLA KAN BESÖKA REBECCAS BLOGG HÄÄÄÄÄR!

Kommentarer
Postat av: rebecca

julle,min älskade vän,jag älskar dej så sjukt mycket,du får mig alltid att känna mig speciell,jag älskar dej över helamitt hjärta deet kan jag lova!, jag kommer alltid att finnas vid din sida och stötta dig. Storasyster,jag älskar dej! ♥♥♥♥♥

2011-09-25 @ 20:59:55
URL: http://rebeccaahlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0