LOVE YOU!

Hej alla Julias blogg läsare!
det är jag Aida, hennes kompis som gäsbloggar. vill verkligen berätta vilken underbar vän hon är. alltså, vi bråkade typ jämnt förut men nu har vi inte ens tjaffsat. och det är så himla skönt, nu vet jag äntligen vart jag har henne, med henne kan man snacka om allt mellan himmel och jord plus lite till. dock bor vi några kilometer ifrån varandra, alltså bor jag utan för Örebro. men kan vara rätt skönt i bland, utanför all folkmassa. men nu ska jag återgå till min kära vän. vi har känt varandra i ungefär 3 år snart, och det är nu jag börjat insett att hon är ärlig och förstås en grymt bra tjej. finns inte många där ute som är som hon, i bland kan vi väl dryga osv. men det är inte för att jag tycker illa om henne, utan för att vänner gör det och man ska alltid förlåta än riktig vän. och det är det jag gör för jag vet att hon inte menar saker och att jag inte menar saker jag säger till henne. båda har fötterna på jorden, vet vad vi gör och vad vi inte ska göra. vi har dock aldrig träffats, det skulle ske i sommras men det blev lite ändrat. så jag hoppas verkligen att det blir snart framöver. ville bara säga det, älskar dig julia! puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0