GÄSTBLOGG

hejhej maria häär!
Som ni ser gästbloggar jag, okej typ solklart!
Aja men iaf jag ska berätta om min dag,
idag har jag varit i skolan och typ bara haft tråkigt..
Först hade vi massa tråkiga ämnen sen hade vi rast kör, musik lunch, chapel..
sen tog jag och Emelie i min klass skolfoto för vi va inte här när vi tog med klassen,
rEtards, nejdå haha!
Sen hade vi fkn bk sen So vi hade ett läxförhör som ingen visste att vi hade förutom
nördarna då....(a)
hahaha nejdå jag är snäll..
Just nu sitter jag och webbar med julia, chill
va nere och köpte godis för en stund sen köpte typ 1 kilo, okej careface....
Och imorn ska jag hem till julia och chilla där sen på fredag drar jag dit och
sover där azuuum!
Aja jag tror inte jag har något mer att skriva, eller jo I'm Awesome!
Love you Julia Björk!♥
Ni kan besöka min blogg här!
Seeya!
Söta bilder på mig och julia, du och jag föralltid honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0