Charlotta gästbloggar *happyface*

Hej folks!

Idag är det jag som bloggar i Julias blogg HAHA (nehe?)

Anyway, vad ska jag skriva för trevligt då?
Kan ju alltid härma de andra med att säga att Julia är en bra vän och så, men jag tänker inte sitta och hålla på att skriva värsta talet om hur bra hon är (det vet hon redan iaf HAHHA) Puss på dig ;) ♥

Jaa, idag har det vart skola osv, ganska tråkigt. Kollade lite skor på stan och lite saker till mitt rum, håller på att göra om det lite :D Äntligen har jag börjat, efter att ha haft det likadant i typ 5 år...ja jag vet att jag är awesome :3

Hmm, vad mer kul kan man tillägga?
Jo men typ att vädret är ju helt awesome just nu, eller hur? -.-
Fan vad jag hatar det, får mig att bli deprimerad, trött och hungrig(<----WTF?) hela tiden...

Hahah ja men det kunde man ju kalla för roligt? Haha, nej nu ska jag inte klaga på vädret, får längta till min födesedag eller något, fast jag vill egentligen inte fylla 17, det är ett sånt meningslöst tal xD

Men nu ska jag sluta skriva att min och Julias humor är helt, ja va ska man kalla det, BÄST-AWESOME-BARA-BÄST! (fast det är ingen som fattar den typ, alla tycker säkert vi är vrickade eller något HAHAHAH)

Bye bye people ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0