Boring

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen
Vem fick du senaste sms av? Amanda-Li
Vem smsade du senast? Amanda-Li
Vem tänker du på nu? En person
Vem pratade du senast i telefon med? Linn
Vems hus var du senast i? hehe vet inte, är alltid ute så
Vem önskar du var med dig nu? En person.
Vem är din favoritsläkting? Venne
VAR
Var är din mobiltelefon? bredvid mig
Var handlar du mest? Det är olika
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Gina tricot
Var åkte du senast bil? Till skolan
VAD
Vad åt du senast? smörgås
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? svarta
Vad är den närmaste saken som är blå? min kudde hah
Vad har du på fötterna? strumpor
Vad är din favorit färg? har ingen
Vilken film såg du senast? american pie, kmr inte ihåg vilken
Vad hör du just nu? musik från min dator
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Ja
Hånglat på en bio? Hm.. nää
Hånglat i skogen? Yes
Tyckt att din kusin är het? Haha ne
Sovit naken? Hehe ja
Kört över hastighetengränsen? Ne
Målat om ditt rum? ne.
Dansat framför en spegel? haha ja
Fått hicka? Jaa
Dumpat någon? jo.
Stulit pengar från en kompis? Nope.
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Hehe ja
Varit i slagsmål? Ja
Smugit ur ditt hus? Mja.
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Har jag säkert
Hånglat med en främling? Yes
Saknar du någon nu? Om jag gör.. :(

Kommentarer
Postat av: paulina

tusen tusen tack!

hoppas du haft en bra dag.

kram

2011-09-20 @ 20:02:45
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0