A few people care, the rest are just curious.

Sitter i mitt rum och lyssnar på jätte bra musik och chattar med underbara människor! Imorgon börjar min prao, får väl se hur det blir. Ska praoa hos min pappa och imorgon skulle vi åka någonstans och grilla och sen äta hos ett par, så det kommer bli riktigt chill! Har iaf inte gjort någonting idag eller jo, jag drog en sväng till Charlotta och lämnade hennes kamera sen har jag snackat med henne i telefon och vi har snackat om allt mellan himmel och jord. Men men nu ska jag städa mitt rum behövs verkligen även om jag städade det igår, hehe. Men ni får i alla fall ha det toppen bra så bloggar jag senare. Puss!

fick bli någon random bild från arkivet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0