Jossi gästbloggar!

Tja, tog över julia's blogg lite sådär för stunden för att göra ett fint litet gästinlägg som jag hoppas denna brud kommer bli glad över!
Ville mest bara säga att denna brud är så jävla underbar, grymt fin och speciell på ett väldigt bra sätt.
Ingen är som henne och det är ju tur det.
För hon är perfekt precis som hon är.

Så alla som läser detta och känner denna underbara människa borde vara glada.
För hon är en bra vän och såna finns det inte gott om i denna värld.
Eftersom du kommer läsa det här sen så kan jag säga att jag älskar dig raring.
Du är så rolig och snäll, gullig och alldelse underbar.
Jag tycker om dig precis som du är och vad du än gör, ändra aldrig på dig snälla!
För tro det eller ej du är världens finaste tjej!

Du vet vart du har mig dag som natt, kommer alltid finnas för dig hjärtat och det hoppas jag att du vet.
my sunshine that never stop shining. ♥


// Josefin Jonsson.
Therainbowsky.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0