IF NOTHING GOES RIGHT, GO LEFT

Hellu, sämsta uppdateringen (y)
Men iaf idag fyller min syster år, grattis! Skolan har varit rätt chill, har gått as fort typ.. Sen efter skolan så väntade jag på jozef för han skulle göra ett prov sen drog vi & köpte glass, efter det så drog vi till after school, sen vid fem tiden började konfan och vi körde kubb o.s.v, sen vid sju kom pappa och hämta mig (:


Imorgon ska jag träffa min underbara lotta♥ Vi kommer gå runt lite på stan & snacka om allt mellan himmel och jord.. haha vi har riktigt sjuka samtalsämnen, haha! I helgen har jag ingen aning om vad jag ska göra men det märker jag nog, på måndag ska jag träffa felicia♥ Nu ska jag kolla lite tv & så (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0