bästis

1. Vad heter hon? Linn Åkerström
2. Hur gammal är hon? 13
3. När träffades ni sist? idag
4. Vad har hon för hårfärg? mörkbrun
5. Brukar hon färga håret? Hon har gjort det, men hon brukar inte göra det så ofta.
6. Vilka färger har hon haft? brunt, mörkbrunt, ljusbrunt tror jag, slingor osv
7. Vad har hon för parfym? vet inte, hon har massa olika
8. Är hon galen? nej
9. Vad är erat bästa minne? finns sjukt många
10. Har ni många minnen ihop? ah
11. Vart bor hon? hemma:)
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej
13. Är du avundsjuk på henne? ja, kolla hennes utseende så fattar ni.
14. Vad heter hennes syskon? Camilla, Emelie, Therese, Samuel.
15. När träffades ni första gången? när hon gick i lekis och jag i förskolan.
16. Hur träffades ni? genom skolan
17. Vad går hon i för sporter? fotboll
18. Vad gör hon på helgerna? vänner, stan, familjen, matcher ibland.
19. Vad gör hon efter skolan? vänner, fotbollsträning
20. Är hon duktig i skolan? Ja det tror jag.
21. Har ni pussats? Ja
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? Ja
23. Har hon fräknar? nja inte så mycket
24. Har ni kollat på film någon gång? Ja många ggr
25. Har ni bråkat någon gång? nej, men tjaffsat
26. Har ni sovit i samma säng? Ja
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? Ja
28. Har du sett hon gråta? ja, när hon skrattar as mkt
29. Vad gjorde du då? skrattade
30. Har du sett hon vara riktigt arg? nja jag vet inte, iaf inte mot mig (a)
31. Har hon sett dig gråta? ja
32. Vad ska ni göra i sommar? Är redan sommar!
33. Har hon svikit dig någon gång? nja eller jag vet inte dirr
34. Har ni pratat i telefon någon gång? Ja
35. Vad skulle du göra om denna personen dog ? dö
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? förhoppningsvis
37. Älskar du henne? Ja som fan!
38. Vad är det bästa med henne? Allt
39. Vad skulle du vilja att hon ändrade på? Inget
40. Skulle du ge henne pengar om du vann 100 miljoner? Ja
41. Hur ser hennes klädstil ut? snygg
42. Vill du att hon ska kopiera detta och skriva om dig? spelar ingen roll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0