WIHO

Hällu alla söta bloggläsare, kom tillbaka hem till mormor & låtsasmorfar för en stund sen. Vi åkte klockan åtta imorse och då åkte vi någonstans vid luleå till något sjukhus o efter det åkte vi till boden & käkade på max o sen fick jag o linnea varsin lyxshake, den med choklad var inte så god..så nästa gång tar jag med jordgubb! Sen åkte vi iaf vidare till dollar store köpte rätt så mycke därifrån, orkar inte ta kort på allting o lägga in på bloggen göre sen när jag kommit hem men det jag köpte var:
-marilyn monroe glas 3 st
-fotoalbum
-hårspray
-raklödder
-rakhyvlar
-borste
-2 kammar
-tavla, ngt med usa.
-2 vanliga tavlor typ.
-väckarklocka
-godis:D
-spegel
-smink
-bok som man kan öppna o gömma saker i.
-vägg klocka.
Sen vare säkert något mer men kommer inte ihåg just nu, men ni får bilder på allt när jag har kommit hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0