Wait for the boy that would do anything to be your everything.

Tjena, idag gick jag upp vid halv 10 eller något sånt? för att jag & linnea skulle följa med våran mormor till sjukhuset. Och när vi satt i väntrummet där, så var det en as konstig tant som snackade om ekorrar o massa annat och jag o linnea kunde inte hålla oss för skratt så hon bah "skrattar ni åt djuren?" sen hon bah "man slägger pensionärer i soptunnorna" Haha, vi bah öh? sen när hon drog satt jag och linnea o en annan kille och höll på att dö av garv, seriöst störd kvinna haha! Sen när min mormor var klar så drog vi och käkade sen åkte vi till coop forum & handlade lite, jag köpte 4 böcker för 99kr, dem handlar om mord & ngn patient som har smitit från mentalsjukhus osv. Hoppas dem är bra iaf! :)
En bok som saknas och sorry för suddig bild men orkade inte ta om, lat hehe.

Kommentarer
Postat av: Linn Åkerström

SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKNAR DEJ BBAJB <3

2011-07-07 @ 18:04:37
URL: http://wonderfulmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0