tråkigt.

åh nej..

-

Har så tråkigt så tänkte göra ett test:p

Lovar du att vara ärlig? Ja.
Du heter: Julia.
Smeknamn: olika, men kallas oftast julia.
Låt just nu: Rihanna - California King Bed.
Beroende av: musik, vänner, kamera, mobil, killar, datorn, lov.
Vem behöver du mest just nu? en.
Vad får du oftast komplimanger för? mitt utseende.
Hur imponerar man på dig? det är olika, men genom att vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja väldigt ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "okej du får säga till när du kommer tillbaka till örebro:D"
Vart bor du? Örebro
Trivs du där? ohja
Äger du några Converse? yao, 3 par.
Sprit, cider, vin eller öl?: hm.. cider tror jag.
Brukar du bli för full? ne.
Vad har du för mobiloperatör? telia, ska byta till comviq.
Är du allergisk mot något? ja.
Har du haft sex idag? ne.
Nästa mål i ditt liv: att klara nian.
Hur svarar du i mobilen? beror på vem som ringer.  
Vem ringde du senast?
mamma eller så vare pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? venne.
Antal timmar sömn inatt? vet inte.
Sover du ensam? ja.
Tycker du om din pappa? aa.
Brukar du komma i tid? Japp.
När mår du bra?: oftast alltid.
När blev du fotad senast? vet inte.
Hur känner du dig nu? utråkad, vill hem:(
Vanligaste färg på dina kläder? svart, vitt osv.
Vad tycker du om fötter? vad ska jag tycka om mina fötter?
Är du smart? ja eller?
Är du aktiv i skolan? hahahahhahaha....
Vad saknar du? mina vänner.
Hade du en bra kväll igår? Jarå.
Favoritdryck på morgonen? läsk, mjölk eller juice.
När brukar du gå och lägga dig? varier när jag är hemma blir det väl runt 2-5 tiden.
Är du blyg? mja vet inte, beror på.
Vill du hellre ha mail än brev? spelar ingen roll.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? kanske.
Hur mkt behövs det för att du ska bli full? jaadu.
Har du spytt offentligt? aa:p
Är du nöjd med ditt liv? ja.
Om inte, vad vill du ändra på? venne.
Är du bortskämd? nej.
Vad gör du i morgon: ingen aning, ser vi väl då.
Bästa känslan? att vara lyckig.
Värsta känslan? när man blir busted med något man gjort och måste ha ett samtal med sina föräldrar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0