TIDSFÖRDRIV, WE LOVE IT.

Någon som förstår dig? - Linn Åkerström
Någon som du saknar? - vänner bland annat charlotta!
Någon som du hatar? - hatar inte direkt någon
Vem kramade dig senast? - Stina
Vem pussade dig senast? - en söt människa
Vem ringde dig senast? - ayan
Vem ringde du senast? - ayan
Vem var hemma hos dig senast? - av mina vänner? linn.
Vem var du hemma hos senast? - Linn åkerström
Har du några kärleksproblem? - nä
Har du pratat med någon idag? - ja
Har du gråtit idag? - no
Har du skrattat idag? - ohja
Jag:
Är singel? - yes
Svär ofta? - hihi ja
Sjunger i duschen? - no
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? - inte i min skola
Skrattar åt dina egna skämt? - haha ibland
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? - ingen aning
Har du:
piercingar? - ne, men ska skaffa
Syskon? - Victor, alex & sist men minst linnea.
Jobb? -  no
För många vänner? - nej
Rymt hemifrån? - no
Färgat håret? - nope
Bra självförtroende? - haha nja inte direkt
Sagt "jag älskar dig" till någon? - ao
Varit kär? - m
Dumpat någon? - aa
Gjort något olagligt? - yee
Somnat i skolan? - typ ja hehe
Brutit ett ben? - Aa
Tappat bort mig i min hemstad? - ne
Sett en fallande stjärna och önskat? - yesyes
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? - mjo
Smugit ut utan lov? - ja:p
En hemlighet som ingen annan vet? - aa
Sovit en hel dag? - yes
Somnat gråtande? - aa
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? - ne
Blivit generad inför folk? - hehe a
Varit kär i någon utan att säga det till personen? - ne
Ätit musslor? - smakat.
Haft ett förhållande i under en månad? - ja
Blivit kallad player? - ne
Färgat ditt hår svart? - ne
Vad:
Längtar du till mest just nu? - tills nästa vecka
Ska du göra i helgen? - ska hem
Har du för kläder på dig? shorts, bikini, GB tröja
Gjorde du igår? - träffade stina, körde volleyboll med nåra killar o så!
Ska du göra i sommar? - sommaren är ju snart slut så
Åt du senast? korv & bröd
Har du för mobil? - nån sony ericsson för tillfället, tappade min andra i vattnet (y)
Vad köpte du senast? - chips o cola
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? - ringa polisen i guess & bli förvånad
Vem/vilka:
Slog du senast? - linnea
Fick du sms från senast? - simon
Pratade du med i telefonen senast? - ayan
Älskar du? - många
Skulle du kunna göra allt för? - dom närmaste
Var du med senast av det motsatta könet? - nåra killar igår kommer inte ihåg namnen hehe
Kan du lita på mest? - nåra av mina vänner
Vet mest om dig? - linn åkerström
Sov du tillsammans med senast? - linnea, i stugan
Allmänt:
Har du pussat en groda? - no
Kan du hjula? - mja venne
Biter du på naglarna? - sometimes, en ovana
Är du EMO? - no
Vad skulle du göra om du vann en miljon? - shoppa, resa
Skulle du kunna hoppa fallskärm? - kanske
Har du sjungit inför publik? - i kör ja
Följer du mode? - mja inte direkt
Är du hungrig? - nej
Är du blyg? - ibland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0