wiee

Hejsan hoppsan, linn kom hit igår vid 2 tiden och innan gick jag runt med Hanad i någon timme o väntade på henne
för att hon är så seg, haha. Sen när hon kom så drog vi till mig o fixade oss igen haha. Sen var vi ute och träffade massa, askul. Idag vaknade vi vid 10 så gick jag upp o duschade o sen åt vi frukost o fixade oss o drog ut sen har vi spelat lite fotboll med nåra killar och gjort lite annat. Sen drog hon för en stund sen för hon skulle ut med mose och sen fixa sig inför sin träning o sen kommer hon hit igen, kul kul! Men nu ska jag ut med min syster, ha det toppen!
vin diesel, synd att linn redan har paxat honom.. men men

Kommentarer
Postat av: Linn Åkerström

Klart han är min <3

2011-08-09 @ 22:05:08
URL: http://linnsmemories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0