Love is like the wind. You can not see it but you can always feel it.

Kollade aldrig klart på filmen för att jag somnade efter 10 minuter, hehe. Sitter i alla fall och lyssnar på "a thousand miles". Funderar på att kolla på a walk to remember fast jag tror inte jag kommer kolla klart den så nej så blir det inte. Vill dra ut och träffa folk, men får jag? nej, och det är för att jag har gjort lite saker så jag får inte vara med någon den här veckan. Fick en aning damp när min mamma sa det. Men struntar nog i det och drar ut och träffar någon rolig människa imorgon eller något. Saknar en viss person också, sämst. Men nu ska jag chatta med lite folk och lyssna vidare på musik, ha det toppen. Puss!
haha gammal ful bild, men jag bjuder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0