DAG 2 - MIN BÄSTA VÄN

Dag 1 – Presentera mig själv

Dag 2– Min bästa vän

Dag 3 – Min dag

Dag 4 – En ny bild på dig själv och 10 faktan

Dag 5 – I min väska

Dag 6 – Det här får mej att gråta

Dag 7– En bild på dig förra året och en från idag

Dag 8 - Mina rädslor

Dag 9 – Något du älskar

Dag 10 – Vad hade jag på mig idag

Dag 11– Mitt favoritminne

Dag 12 – Min skola

Dag 13 – Betydelsefulla låtar

Dag 14 – Den här veckan

Dag 15– Det här saknar jag

Dag 16- Min favoritplats

Dag 17- Det här får mig att må bättre

Dag 18- Dig och dina vänner i bild

Dag 19- En favorit Dag

Dag 20- Mina drömmar

Dag 21- Berätta om en person som du saknar

Dag 22- Lägg upp fem bilder som betyder mycket för dej

Dag 23- Min klass

Dag 24- Detta ångrar jag

Dag 25- Om du fick 3 önskningar, vad hade du önskat dej?

Dag 26- Om tio år...

Dag 27- När jag blir

Dag 28- Berätta om din idol

Dag 29- mitt favoritplagg

Dag 30- Den här månaden


Dag 2 - Min bästa vän

Som alla förmodligen vet så är Linn Åkerström. Vi har varit bästa vänner i flera år & vi har delat sjukt många minnen tillsammans. Jag lärde känna linn genom skolan, men vi umgicks inte så mycket då men sen blev vi grannar och då började vi umgås med varandra varje dag ungefär. Hur som helst så går det inte att beskriva hur mycket hon betyder för mig, hon är den bästa som finns. Och jag kan dela ALLT med henne och vi gör dem mest sjukaste sakerna som är lite för pinsamma att skriva på bloggen, Hahaha. Och våran humor, haha tror nog ingen förstår den inte ens vi själva. Vi skrattar verkligen åt allt när vi är med varandra. Finns grymt mycket att säga om hennne och man kan inte beskriva hur underbar hon är. Jag älskar dig Linn Åkerström, du betyder♥!

bild på världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0