-

Det är seriöst något fel med mig, jag kan inte sova jag somnar skit sent och vaknar tidigt. Alltså?!
Hur som helst så hade jag en toppen dag igår med charlotta och massa andra som vi träffade, haha. Kommer inte ens ihåg vad alla hette som vi träffade, men det va grymt kul iaf. Sen drog jag hem vid nio tiden eftersom jag inte hade varit hemma på hela dagen.
Idag vid 5 ska jag träffa ayan, asiya och filsan sen träffar vi förmodligen några andra. Men innan fem kanske jag ska vara med charlotta om hon kan men vi får se annars kommer jag väl vara med dem som är vid vivallaskolan. Men nu ska jag ta en dusch och käka frukost och sen fixa mig, ni får ha en toppen dag! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0