TÖRST

Godmorgon,
vaknade för en stund,men är fortfarande skit trött. Igår vid fem-sex tiden på morgonen så va vi på väg hem,vi kom hem typ åtta - halv nio på kvällen,men jag tyckte att det gick rätt så fort,fast jag läste mest o sov mest. Jag fick en bok av min moster som hon redan hade läst,den heter "Törst" Som jag läste ut i bilen,den var skit bra!

Sen kommer hon att skicka "Fruset blod" till mig för hon har redan läst ut den,sen hade hon beställt 3 till böcker från serien "Vampire Academy" Första är ju törst,sen andra fruset blod o.s.v :) Så då skulle hon skicka dem när hon hade läst klart dem också:)

Så ni som gillar vampyr böcker och sånt,läs den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0