OUT OF SIGHT

Hejhej!
Dagen har varit toppen,på morgonen gjorde jag inte så mycket tog en dusch o fixade mig lite, senare vid 2 tiden så träffade jag Charlotta och vi gick till centrum och tog ut lite pengar,sen cyklade vi till stan och gick till Ica och där köpte jag glass åt oss,sen gick vi till slottet och satt där i skuggan och snackade om allt möjligt!

Sen vid typ 4 tiden så gick vi till konserthuset och där väntade vi på Maria och Josefine så då var jag med dem och Charlotta drog och träffade sin kille.
Haha jag och maria o jossi satte oss vid några bänkar och sa hej till alla som gick förbi,vissa gav ju värsta bitch blickarna,haha:o Sen gick vi till våghustorget och där va enis och dansade o massa,haha för kul kille asså! Men senare vid sex tiden så drog jag och träffade charlotta igen och då gick vi till Sf och gick på toa,haha. Sen så cyklade vi hem och jag åt hos mig o charlotta hos sig,sen vid åtta träffade vi varandra igen och cyklae till Ica maxi där köpte jag sourcream och onion chips och ost ringar,fett gott hihi! Sen satt vi bara hos henne en stund,sen vid halv tio tiden ungefär så drog jag hem till mig!

Och just nu sitter jag och kollar på "Out of sight" på kanal 3,den är bra. Men ska fortsätta kolla,puss!


fina lotta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0