MAX HAMBURGARE

Hejhej,
sitter och kollar på Bachelor,haha vet ändå vem Brad kommer fria till men iaf det är roligt att kolla på!
Idag var det tillbaka till praoen,då vare några andra som jobbade där idag + emma och robin som vi träffade förra veckan på praoen, men iaf idag fick vi göra.

- gå soprundan där ute som vanligt
- sätta upp parasollerna
- ta bort graffiti som någon tönt hade målat dit-.-
- städa i diskrummet
- städa soprummet(dagens höjdpunkt,not-.-)
- sen kommer jag inte ihåg vad vi fick göra mer,eller jo vi fick äta,mums!

fast jag har börjat tröttna på maxmaten,haha men bättre än skolans:)
juste lillemor(franska lärare) kom och hälsade på oss:)

Tror nog att jag ska ta med kameran imorgon och ta lite roliga bilder på praoen om jag hinner men vi får se:)
Men nu ska jag kolla klart pogrammet,så vi höres puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0