JOHNNY CASH

Godmorgon människor,
vaknade tidigt för att mina kusiner lekte och sjöng o sånt där,men men. Igår gjorde jag inte så mycket mer,vi lastade på med grenar på kälken bakom skotern och sen åkte vi med det till majbrasan och lastade av o.s.v sen åkte vi tillbaka o så höll vi på sådär tills vi var klara,haha sen fick theron åka med också,haha! Sen när jag kom in så duschade jag mig och sen gjorde jag inte så mkt.

Idag ska vi dra till våran morbror och det ska bli kul! :)
Men bloggar mer ikväll, kmr väl ngn bild från dagen!

men ha en bra dag!

hade ingen annan bild så det får bli en bild på johnny cash,synd att han är död:(

<3Johnny Cash

Kommentarer
Postat av: aida

lilla gumman, du har inte alls vita ben!

Du har snygga och smala ben, klart du ska ha shorts.

Jag menar dom som e kobent och allt det dära,puss<3

2011-04-21 @ 11:42:09
URL: http://aidacesko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0