Aida gästbloggar!!

♥Hej alla Julias bloggläsare!
Det är Aida, Julias kompis som gästbloggar lite grann.
Hon bad mig göra det så jag gör det med en gång så jag inte glömmer bort det.
Tänkte faktiskt börja med att säga att Julia är en fantastisk tjej, man kan verkligen inte glömma bort en sådan tjej.
Hon är obeskrivlig, vi kan prata om allt mellan himmel och jord. Och jag är så glad över att jag har hittat en äkta vän som är sann, som inte säger till andra, som bara finns där i alla lägen. Vem vill inte ha en sån vän? Hon förstår egentligen inte hur härlig och snäll hon är, i bland kan hon bara bryta i hop och det gör vem som helst. Och det första hon säger är " jag känner mig inte värdefull" men gumman du är det, om inte DU är det är ingen det.
Alla vi kan ha våra dåliga dagar, speciellt vi tjejer och vi svänger som karuseller.. Men oavsett vad så är du en solstråle enligt mig. Du göra mina dagar,mina kvällar mitt allt. Ingen Aida utan sin lilla Julia. Julia är faktiskt ett år äldre än mig, men det känns som att vi är lika gamla, vi är så lika med ändå så olika. Vi har aldrig träffat i verkligheten, men det ska ske i sommar kanske till o med innan? Det är ett måste. Och för er som jävlas med henne, alltså släpp henne låt tjejen leva livet? ni vet inte ett skit om henne, jag vet många som har svikit henne. Och jag vill verkligen inte att hon ska vara ledsen och sårad, ni vet säkert inte ens hur det känns. men båda vi vet det, visa nu att ni verkligen är mogna och kan vara er själva bakom data skärmen. Ta reda på hur människan är istället för att påpeka varje liten grej, JAG ÄLSKAR DIG JULIA BJÖRK NU OCH FÖR ALLTID! Du är det näst bästa som hänt mig i livet, puss♥
Jag hoppas att ni har det bra, och att ni följer hennes blogg dag som natt, natt som dag.
Besök gärna min blogg också HÄR
/ aida cesko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0